31 استان کشور میهمان نمایشگاه گردشگری اصفهان می‌شوند

31 استان کشور میهمان نمایشگاه گردشگری اصفهان می‌شوند

1398/3/27 2015 0

31 استان کشور میهمان نمایشگاه گردشگری اصفهان می‌شوند

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور فعالان این بخش از 31 استان کشور برپا می‌شود.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور فعالان این بخش از 31 استان کشور برپا می‌شود.

به گزارش اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که طی روزهای 28 تا 31 خردادماه 98 و به مدت چهار روز در پل تاریخی شهرستان برگزار می‌شود، شرایطی را فراهم آورده تا نخبگان فعال در زمینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به نمایش، ارائه و تبیین دستاوردها و توانمندی‌های خود بپردازند.

میهمانان خارجی بسیاری از کشورهای روسیه، کویت، ترکیه، عراق، مالزی، پاکستان، اسپانیا و... نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند تا این نمایشگاه دایره نفوذ خود را به کشورهای جهان نیز گسترش دهد.

هتل‌ها و دفاتر خدمات گردشگری، مجتمع‌های گردشگری و تفریحی، بیمارستان‌های فعال در زمینه گردشگری سلامت، کلینیک‌های گردشگری سلامت و بسیاری دیگر از فعالان حوزه گردشگری و توریسم در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان حضور دارند که از جمله مهمترین آنها می‌توان به جامعه هتل‌داران، گروه هتل‌های پارسیان، مجموعه گردشگری کاروانسرای عباسی و مجموعه گردشگری گلستان کوه اشاره کرد.

در نمایشگاه امسال همچنین یک سالن به صورت کامل در اختیار تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و صادرکنندگان صنایع دستی قرار گرفته تا به عرضه و نمایش زیباترین آثار تولید شده در این زمینه بپردازند. پیش بینی می‌شود یکی از پرمخاطب‌ترین بخش‌های نمایشگاه امسال، سالن صنایع دستی باشد.

در حاشیه این نمایشگاه 37 برنامه و نشست جانبی نیز برای علاقمندان به مباحث مرتبط با گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به نشست تخصصی استفاده از ظرفیت‌‌های سفارتخانه‌ها برای توسعه گردشگری و صنایع دستی، نشست اصفهان 2020، نشست تخصصی راهکارهای ورود صنایع دستی به بازارهای جهانی، نشست فرصت‌های مشترک خواهرخوانده‌های اصفهان، نشست تحول بزرگ گردشگری ایران با روابط عمومی آنلاین، نشست تخصصی حمل و نقل هوایی و کارگاه توریسم سلامت اشاره کرد.

یکی از جنبه‌های مثبت برپایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان، همکاری همه‌جانبه ارگان‌ها، نهادها، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های بخش خصوصی به شمار می‌رود که موجب پویاتر شدن نمایشگاه این دوره شده است.

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان، شورای اسلامی شهر، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، هلدینگ کافل، سازمان مردم‌نهاد رویش جوانه‌های نقش جهان، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی ایران، شهرداری فریدونشهر، شهرداری نصرآباد و اداره کل میراث فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری، ارگان‌هایی بوده‌اند که شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان را در برپایی این نمایشگاه یاری کرده‌اند.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 16 تا 22 روزهای 28 تا 31 خردادماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر